Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

De ce e bine sa incluzi chatul live in serviciile de customer care

De ce e bine sa incluzi chatul live in serviciile de customer care

Atunci cand vrei sa ai cele mai bune servicii de customer care recomandarea noastra este sa apelezi la specialisti care sa stie exact ce anume sa implementeze pe site-ul tau.

Studiul realizat de  Bain & Company detaliaza modul in care clientii cheltuiesc cu 20-40% mai mult cu companiile care raspund la solicitarile de servicii pentru clienti prin intermediul retelelor de socializare. Atunci cand oferiti clientilor dvs. sprijinul de care au nevoie, ei au incredere si apreciaza marca dvs., iar aceasta incredere duce la vanzari.

Clientii de pe social media doresc un raspuns prompt. Sprijina-ti clientii cu aplicatii de socializare si mesaje si ofera un serviciu mai bun pentru clienti.

Cautati o platforma de asistenta pentru clienti live chat care sa poata eficientiza toate celelalte canale pentru o mai buna eficienta si productivitate.

Automatizati-va serviciul pentru clienti cu roboti si chat live

Intrucat clientii devin extrem de ocupati si asteptarile lor maxime primesc raspunsuri instantanee. Microsoft spune ca la nivel global, 54% din toti consumatorii spun ca au asteptari mai mari in ceea ce priveste serviciul clientilor decat au facut-o acum doar un an.

Automatizarea serviciilor clienti se refera la metodologia de asistenta a clientilor cu ajutorul chatbot-urilor sau a altor instrumente de inteligenta artificiala (AI). Cu serviciul automat pentru clienti, o afacere poate oferi asistenta 24 × 7, poate reduce costurile serviciului pentru clienti si va face performanta echipei lor mai eficienta.

Din ce in ce mai multe companii automatizeaza chat-ul live cu chat-urile ca parte a strategiei de servicii pentru clienti. Integrarea unui chatbot cu chatul tau live ajuta la furnizarea de asistenta pentru clienti si imbunatateste loialitatea si afinitatea de brand.

Cum automatizeaza chatul live cu chatbots AI serviciul dvs. pentru clienti?

  • Raspunsuri rapide: Chatbotii se pot angaja in conversatii cu clientii 24/7 pentru a rezolva problemele instantaneu pentru a imbunatati asistenta si experienta clientilor.
  • Numar mai mic de bilete de asistenta: Toate intrebarile bazate pe informatii sunt gestionate perfect de catre chatbots, reducand astfel numarul de bilete de asistenta.
  • Achizitioneaza informatii despre clienti: Chatbots colecteaza informatii despre clienti care sunt analizate si procesate in continuare in functie de nevoile echipei de asistenta.
  • Conversatii complexe: Chatbotii raspund la intrebari legate de informatii, dar transfera chat-ul la agentul de asistenta corect atunci cand conversatia devine complexa.

Creati boxe de chat pentru a gestiona intrebarile comune de asistenta pentru clienti. Ar ajuta clientii sa obtina raspunsuri instantaneu si, prin urmare, sa va reduca biletele de asistenta. Prin echilibrarea atat a celor live cat si a celor bots, va permite sa va maximizati resursa pentru a va concentra pe conversatii importante

De asemenea, puteti construi chat-uri pentru a va automatiza activitatile de vanzari sau de implicare web, cum ar fi completarea formularului de abonare la newsletter. Cu un chat online vizitatorii e convertesc mai repede in clienti, iar sansele companiei de a avea un profit mai mare cresc, datorita faptului ca si prietenia clientului fata de brand creste, ceea ce este un aspect foarte important.

 

Lasă un răspuns

Te-ar mai putea interesa...

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.