vineri, octombrie 15

Aplicatii mobile utile pentru Serviciul Clienti si pentru gestionarea sarcinilor

Spread the love

Aplicatii mobile utile pentru Serviciul Clienti si pentru gestionarea sarcinilorStim cu totii ca atunci cand vorbim despre o intreprindere sau oferim un serviciu, cel mai important lucru de care trebuie sa avem in vedere este sa ne asiguram ca clientii sunt intotdeauna multumiti de munca noastra, deoarece fara ei nu vom avea niciun succes.

De aceea le-am acordat importanta pe care o merita, dedicandu-le o sectiune exclusiva, in plus, am ales doar doua aplicatii mobile in acest scop:

WhatsApp business

Desi cu siguranta ati auzit deja despre WhatsApp si stiti ca este free, implementeaza unele functionalitati care depasesc instrumentul clasic de mesagerie.

Si partea interesanta este ca, atunci cand vine vorba de servicii pentru clienti, exista deja multi antreprenori care, fie in eCommerce, fie in pagina lor corporativa, instaleaza module sau pluginuri, pentru a primi toate acele intrebari sau probleme de la vizitatorii lor.

In plus, atunci cand isi deservesc utilizatorii prin WhatsApp Business, acestia pot vizualiza in permanenta datele despre afaceri, cum ar fi: geolocalizarea fizica a companiei (daca exista), programul de deschidere catre public si chiar sa isi lase reclamatiile sau sugestiile. Aceasta aplicatie functioneaza inclusiv cu telefoane mobile Samsung.

Desk

Desk este un instrument Salesforce, foarte util pentru a putea gestiona cerintele clientilor nostri intr-un mod ordonat, dar mai ales este un serviciu extrem de util atunci cand avem grija de cei care conteaza cu adevarat pentru noi.

Gestionati plangerile, cerintele si solicitarile clientilor, dand valoare si calitate proiectului sau serviciilor. Si totul in cel mai simplu, mai usor si mai direct mod.

Ce dezavantaj poate exista daca participati si raspundeti la cerintele clientilor si cunoasteti feedback-ul pe care vi-l ofera? Fara indoiala niciunul!

De multe ori, ca profesionisti independenti sau antreprenori, avem nevoie de mai mult de doua maini pentru toate sarcinile pe care trebuie sa le indeplinim, desi astazi exista, din fericire, multe aplicatii care ne ajuta sa le realizam.

Cu aplicatiile mobile pe care le vom vedea mai jos, vom economisi nu numai pe forta de munca (cu toti banii pe care acest lucru ii implica), ci un alt bun fundamental pe care il pretuim cu totii: timpul .

Evernote

Cu siguranta ati auzit despre aceasta aplicatie mobila de mai multe ori. Evernote este agenda definitiva, total digitala si … total gratuita! Puteti sa o utilizati fie ca un bloc-notes, ca un memento de intalniri si sau pur si simplu ca un organizator de sarcini.

Este cea mai utilizata agenda digitala din prezent si cea mai bine evaluata de utilizatori. Si toate acestea datorita a doua calitati elementare: functionalitate si simplitate.

IFTTT

IFTTT este o aplicatie mobila conditionata, adica de fiecare data cand apare un anumit eveniment, aplicatia va actiona intr-un anumit mod. Este, dupa cum putem vedea, o functie de automatizare ideala pentru programarea si gestionarea retelelor sociale si a blogurilor. Aceasta aplicatie va permite, prin „declansatoare” si „actiuni”, sa efectuati sarcini infinite.

Daca cineva impartaseste statutul meu pe Facebook (Trigger), atunci faceti o noua postare despre acesta (Actiune). Creati retete unice si personalizate pentru a combina retelele sociale si canalele in care aveti o prezenta (Facebook, Twitter, Instagram si chiar blogul WordPress) si astfel obtineti mai multa prezenta si vizibilitate. Desigur: aveti grija la ce automatizati. Exista intotdeauna lucruri care se fac cel mai bine manual, in mod vechi.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *