Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

Sfaturi pentru o optimizare SEO buna

Sfaturi pentru o optimizare SEO buna

Oferind publicului raspunsurile necesare intr-o postare pe blog si oferindu-le o experienta de calitate, traficul va creste. Acest lucru este posibil prin optimizare seo si trebuie sa ai in vedere anumite lucruri importante. Nu exista o solutie magica, deci va fi necesar sa fiti meticulos.

1 – Faceti o cercetare de cuvinte cheie

Este imposibil sa incepeti un articol fara a face mai intai o cercetare de cuvinte cheie.

Cuvintele cheie din cercetare va vor permite sa intelegeti asteptarile si nevoile vizitatorilor potentiali. Analizand diferitele cuvinte cheie si volumul lor de trafic, veti putea alege un subiect pentru articolul dvs., care se va potrivi in cautarea utilizatorilor de Internet.

2 – Analizeaza competitia

Cand ati identificat un cuvant cheie directionat si suficient de cautat, analizati concurenta din rezultatele cautarii pentru acel cuvant cheie. Tastand cuvantul cheie in Google, veti obtine o imagine de ansamblu foarte buna a concurentei.

Ar trebui sa luati in considerare autoritatea site-urilor web care fac referire la cuvantul cheie tinta. De-a lungul timpului si a cercetarii dvs., veti putea dezvolta un simt intuitiv atunci cand vine vorba de posibilitatile dvs. SEO bazate pe concurenta.

De exemplu, daca sunteti proprietarul unui mic hotel din Cluj, va fi deosebit de dificil sa va referiti la site-ul dvs. folosind cuvantul cheie foarte competitiv „Hotel Cluj”, deoarece site-urile cu autoritate foarte mare, cum ar fi trivago sau Booking, concureaza deja pentru primele locuri. Apoi, daca alegeti un cuvant cheie cu coada lunga, cum ar fi „pat si mic dejun in Cluj-Napoca”, cu siguranta vor exista mai putine cautari, dar si mult mai putina concurenta. Prin acest lucru veti putea obtine un trafic de calitate.

3 – Produceti continut de calitate

Acum ca ati identificat si ati vizat subiectul postarii de pe blog, este timpul sa treceti la scris. Cercetati forumurile, analizati discutiile online si folositi feedback-ul de la clienti pentru a raspunde la cat mai multe intrebari pe care cititorii dvs. le-ar putea avea pe tema articolului dvs.

Trebuie sa pareti ca un expert care raspunde in profunzime la intrebarile pe care cititorii sai le pun.

Retineti ca Google urmareste activitatea unui utilizator pe net: daca vizitatorul paraseste site-ul si apoi viziteaza urmatorul site fara a-si schimba cautarea, Google va deduce ca nu ati furnizat raspunsul pe care il cauta utilizatorul. Pagina dvs. va fi apoi decalata de motoarele de cautare, deoarece articolul dvs. nu pare sa ofere o solutie vizitatorilor.

4 – Acordati atentie lungimii continutului

Pentru a oferi toate raspunsurile vizitatorilor, este adesea recomandat sa scrieti un articol de o lungime semnificativa. In functie de cuvantul cheie vizate, un blog post ar trebui sa aiba o medie de 800-900 de cuvinte pentru a obtine un SEO bun.

Dar fiti atent, nu este vorba doar de a scrie ceva pentru a umple pur si simplu spatiul, calitatea are intotdeauna prioritate fata de cantitate.

Informarea pentru un SEO de calitate ar trebui sa fie prioritara in prima faza atunci cand doriti sa creati o postare de tip blog, iar daca tineti cont de sfaturile noastre prezentate mai sus veti fi “putin mai informat” decat inainte.

Lasă un răspuns

Te-ar mai putea interesa...

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.