Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

Profituri mai mari pentru afaceri mici – cinci soluții digitale pentru ca business-ul tău să funcționeze în mod optim

Dacă ești antreprenor în România, atunci probabil că te-ai lovit deja de cel puțin câteva provocări pe care le presupune dezvoltarea unei afaceri, fie că sunt de ordin birocratic, fie de ordin economic, dată fiind situația de recesiune globală. Pentru cei care doresc totuși să-și vadă planurile îndeplinite, există mai multe soluții ce pot ușura viața unui proprietar de business și care pot aduce creștere economică, prin optimizarea costurilor și a resurselor necesare pentru funcționare. Iată care sunt metodele prin care îți pune afacerea pe drumul spre succes.

Descoperă cum te poate ajuta tehnologia să crești profitul afacerii tale

  1. Contabilitate online

Unul dintre beneficiile majore ale serviciilor de contabilitate online este că acestea pot ajuta afacerile mici să își mențină datele financiare organizate și actualizate, esențial pentru a putea lua decizii bune de afaceri și pentru a fi pregătit pentru audituri. De asemenea, ai acces la rapoarte financiare detaliate, inclusiv balanța de verificare, rapoarte de venituri și cheltuieli și rapoarte de stocare, pentru a monitoriza cu atenție fluxul de numerar. Ele reprezintă o soluție mai economică decât angajarea unui contabil intern sau contractarea unui birou de contabilitate tradițional. În general, plătești un cost fix pe lună sau pe an.

În plus, o astfel de platformă este disponibilă 24/7, ceea ce înseamnă că vei avea acces la datele financiare în orice moment și de oriunde, fără să te deplasezi la biroul contabil. 

  1. Servicii de digitalizare a fluxului din restaurante sau cafenele

În ultimii ani, dispozitivele care permit clienților să acceseze meniul prin intermediul unui dispozitiv au devenit tot mai populare. De asemenea, ei pot plasa comanda prin intermediul dispozitivului și vor ridica ulterior preparatele dorite. Ele permit afacerilor să ofere o experiență modernă și interactivă clienților, prin fotografii și descrieri detaliate ale preparatelor. De asemenea, pot fi personalizate în funcție de preferințele și nevoile afacerii tale. 

Cel mai important beneficiu este că ele pot reduce costurile pentru afacerile mici, deoarece îmbunătățesc eficiența procesului de comandare și de plată, prin reducerea timpul de așteptare. Spre exemplu, meniurile digitale de la Freya POS includ funcționalități adiționale față de un meniu tradițional obișnuit, oferind, pe lângă funcționalitatea de self order, și opțiuni de plată online, reducând în felul acesta costurile unui casier suplimentar.

  1. Soluții de automatizare a marketingului

Te ajută la creșterea eficienței și productivității, eliminând nevoia de a efectua anumite activități repetitive manual, și îți permit în același timp să ai o abordare personalizată și mai eficientă a clienților. De exemplu, prin automatizarea campaniilor de e-mail marketing, se pot economisi timp și resurse în crearea și trimiterea de e-mailuri personalizate către o bază de date de clienți.

De asemenea, automatizarea marketingului poate ajuta la îmbunătățirea calității lead-urilor și la pot contribui la creșterea conversiilor.

  1. Platforme de colaborare și proiectare online

Aceste soluții digitale pot ajuta afacerile mici să își coordoneze mai bine activitățile și proiectele prin intermediul colaborării online. Aceste platforme pot oferi funcții precum gestionarea sarcinilor și proiectelor, comunicarea în timp real și partajarea de documente și fișiere.

  1. Soluții de gestionare a stocurilor

Un astfel de serviciu digitalizat te poate ajuta să gestionezi rapid stocurile și să optimizezi procesele de achiziție și livrare. Un software online sau instalat în sistemul local poate oferi informații detaliate despre stocuri, cum ar fi cantitatea, locația și starea produselor.

Așadar, există numeroase metode prin care poți economisi timp prețios pe care să îl dedici apoi îmbunătățirii și dezvoltării afaceri tale!

 

Sursa foto: Unsplash.com

Lasă un răspuns

Te-ar mai putea interesa...

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.