Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

De ce sa cumperi Ahrefs si ce beneficii iti aduce?

 

Sunt foarte multe persoane care se intreaba pentru ce au nevoie de Ahrefs shared account. Iti explicam in continuare la ce te ajuta un astfel de cont.

Majoritatea instrumentelor de cuvinte cheie afiseaza doar date si valori pentru Google. Acest lucru are sens, avand in vedere monopolul lor pe piata motoarelor de cautare, dar este important sa retineti ca puteti obtine trafic si de la alte motoare de cautare.

Iata motoarele de cautare acceptate in Exploratorul de cuvinte cheie Ahrefs :

  • Google;
  • YouTube;
  • Amazon;
  • Bing;
  • Yahoo;
  • Yandex (Rusia);
  • Baidu (China);
  • Daum & Naver (Coreea de Sud);
  • Seznam (Republica Ceha)

Trebuie doar sa comutati intre fiecare pentru a vedea volumele de cautare lunare respective pentru orice cuvant cheie.

Indiferent daca va pasa sau nu de motoarele de cautare din Rusia, China, Coreea de Sud sau Republica Ceha sau daca vindeti produse pe Amazon, ar trebui sa luati in considerare prezenta companiei dvs. pe YouTube . Canalul YouTube inregistreaza  aproape 300k de vizualizari pe luna, 91% din aceste vizionari provenind de la videoclipuri „vizate de cuvinte cheie”.

Exista destul de multe alte instrumente care va permit sa cercetati cuvinte cheie pentru YouTube si Amazon, dar majoritatea isi furnizeaza datele din „autosugest” si arata volume de cautare indoielnice. Aici, la Ahrefs, folosim  date anonime clickstream pentru a construi bazele noastre de date de cuvinte cheie, ceea ce face ca instrumentele noastre sa fie probabil cele mai fiabile din industrie.

Depasiti volumul de cautare cu date „clicuri”

Exploratorul de cuvinte cheie  este singurul instrument de cercetare a cuvintelor cheie de pe piata care depaseste volumele de cautare si arata numarul estimat de clicuri pe rezultatele cautarii. Acest lucru este util pentru a evalua daca un cuvant cheie merita sau nu sa fie directionat.

De exemplu, luati intrebarea, „varsta lui Donald Trump”:

Se estimeaza ca exista un numar de 64.000 de cautari lunare pentru acest termen, dar pentru ca Google arata un raspuns instantaneu, exista doar 9.000 de clicuri. Calculam aceste numere folosind date de tip clickstream de la partenerii nostri. Pentru unele cuvinte cheie, vedem contrariul.

Exista 1.800 de clicuri lunare in ciuda unui volum de cautare de doar 200. Aceasta inseamna ca cautarea medie inregistreaza aproape zece clicuri. In acest caz, asta se intampla probabil, deoarece cautatorii cauta un cod promotional care functioneaza, asa ca continua sa dea clic pe rezultate pana gasesc unul.

Vizati intotdeauna cuvintele cheie care obtin clicuri in locul celor care nu obtin.

Daca sunteti curios care interogari genereaza cele mai multe clicuri pe un anumit motor de cautare, executati o cautare goala  si sortati rezultatele in coloana „Clicuri”. Aici putem vedea ca „asmr” este termenul care genereaza cele mai multe clicuri pe YouTube in SUA.

Obtineti estimari totale ale traficului de cautare pentru primele 10 pagini de clasament. Majoritatea profesionistilor SEO se uita la volumul de cautare al cuvantului cheie tinta pentru a prezice potentialul de trafic organic al unei pagini. Aceasta este o problema, deoarece paginile nu au tendinta de a se clasifica doar pentru un singur cuvant cheie si de multe ori se claseaza pentru mii de variatii de cuvinte cheie cu coada lunga.

 

Lasă un răspuns

Te-ar mai putea interesa...

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.