Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

Cum se alege mobilierul de birou?

Cum se alege mobilierul de birou?Este greu de recunoscut: dar daca lucram in birou, acesta este locul in care petrecem cea mai mare parte a timpului. Mai multe studii au aratat ca performanta la locul de munca poate fi afectata de mediul sau. De multe ori ne gasim lucrand in medii incomode: birouri incomode si slab mobilate, care nu sunt nici in concordanta cu aspiratiile noastre, nici cu ideea de confort pe care am facut-o.

Cu toate acestea, cei din interior stiu ca un mediu de lucru personalizat si eficient, cu mobilier si mobilier proiectat inteligent, poate face diferenta in ceea ce priveste productivitatea si bunastarea. Fie ca instalati un spatiu corporativ sau profesional, cum ar fi o firma de avocatura, sau rafturi pentru afisarea cartilor intr-o biblioteca, exista cateva considerente de care trebuie sa aveti in vedere.

In primul rand: evaluati-va nevoile minime

Atunci cand va decideti sa organizati un birou si sa amenajati camera, primul aspect care trebuie luat este cel referitor la nevoi exista mobilier de care aveti nevoie indiferent de gust si stil si vor fi neaparat prezenti.

Pe acestea trebuie luate masuratorile exacte: biroul, compartimentul pentru computer, spatiul pentru imprimanta si telefon, rafturi pentru depunerea documentelor, sertare suplimentare pentru material de papetarie, terminale pentru videoconferinta.

Alegeti in functie de locatie

Daca biroul este partajat, va trebui neaparat sa instalati pereti mobili, care sunt solutii moderne si elegante pentru a crea medii de lucru independente intr-un spatiu deschis mare. In acest caz, obtinerea spatiului este simpla, deoarece biroul va absorbi un procent bun din acesta.

Daca, pe de alta parte, trebuie sa amenajati o sala de sedinte, este obligatoriu sa va concentrati pe o masa de intalnire imensa, cu statii de videoconferinta, microfoane si casti in orice loc. Accesoriile moderne includ prize pentru incarcarea smartphone-urilor in timpul unei intalniri.

Pentru biroul de acasa

Daca lucrati de acasa, ceea ce nu este neobisnuit avand in vedere mutatia aproape genetica a lumii muncii, veti fi dedicat o camera muncii. Pur si simplu incercati sa va organizati biroul astfel incat sa fie departe de alte medii zgomotoase, cum ar fi bucataria, creand o zona libera in care sa puteti lucra in pace si eficienta.

Cum se alege mobilierul

Exista multe alegeri pe care va trebui sa le faceti, dar, fara indoiala, totul incepe de la birou. Desi poate parea un loc de munca si atat, biroul ar trebui considerat din toate punctele de vedere ca o zona locuibila. Organizat astfel incat utilizarea sa fie adecvata, confortabila, legata de criterii de practicitate. De exemplu, este inutil sa va asezati biroul in fata unui perete cu o singura priza electrica, daca trebuie apoi sa conectati o multime de dispozitive. Gestionarea cablurilor lasa intotdeauna ceva de dorit la proiectarea unui birou.

In general, alegeti solutii confortabile, combinand apoi gustul cu caracterul practic atunci cand ati epuizat toate alegerile bazate pe acest lucru. Alegand mobilierul de birou potrivit, puteti furniza birouri operationale si executive, favorizand munca si oferind un plus de stil (posibil cu alegerea produsului made in Italy semnat de IVM Office).

Stiluri de mobilier utilizate

Exista mai multe stiluri de mobilier ce pot fi utilizate intr-un birou si nu numai:

Colonial american

Acest stil de mobilier combina o multime de elemente din stilurile de mobilier traditionale care au fost populare de-a lungul istoriei timpurii a SUA. Deci, are trasaturi din stilurile de mobilier Iacobean, William si Mary, Regina Anne, Pennsylvania Dutch si Chippendale.

Antic

Mobilierul clasificat ca fiind in stil antic are de obicei o vechime de aproximativ un secol. Majoritatea mobilierului antic este din lemn si foloseste detalii ornate si unice. Pentru mobilier birou acest stil este unic.

De Epoca

Vintage este similar cu antichitatea in sensul ca este „vechi”. Mobilierul de epoca este insa mai tanar decat cel antic. Daca are 50 pana la 100 de ani, este clasificat ca Vintage. Mai vechi de atat, este Antique.

Stilul vintage ramane fidel numelui sau. Piesele folosite provin dintr-o anumita epoca. Piesele de epoca sunt comorile pietelor de vechituri, vanzarilor sh,  vanzarilor imobiliare, magazinelor de salvare si magazinelor de antichitati. Cu toate acestea, piesele de epoca au nevoie de ingrijire si ar trebui sa stie cum sa le intretina.

Aspectul vintage nu se limiteaza la piesele vechi de mobilier sau decor. Designerii adauga deseori piese noi precum corpuri de iluminat, covoare sau arta pentru a obtine aspectul general dorit. Vintage de multe ori invoca un sentiment de nostalgie atat din partea admiratorilor, cat si a proprietarilor.

Mobilierul de epoca este realizat in mod robust, dar este caracterizat si de un fler artistic. Stilul vintage tine cont de obicei de scop. Piesele nu sunt selectate doar pentru aspectul lor, ci si pentru scopul lor. Majoritatea pieselor de epoca sunt amenajate pentru a oferi un alt scop. Dulapurile vechi pot fi renovate in mese laterale. Usile vechi pot fi transformate in mese.

Lasă un răspuns

Te-ar mai putea interesa...

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.