Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

Cum să oferi servicii de calitate în hotelul tău? Top 3 lucruri care atrag clienții și îi fac să revină

Administrarea unui hotel poate fi o responsabilitate foarte solicitantă, însă satisfacțiile aduse sunt pe măsură. Cu o industrie a turismului în plină dezvoltare la noi în țară, apar tot mai multe pensiuni, hoteluri și cabane, iar pentru a avea succes este nevoie să te remarci. În rândurile de mai jos o să-ți prezentăm câteva moduri prin care să te ridici la nivelul așteptărilor oaspeților de fiecare dată pentru a-i face să revină de fiecare dată.

Iată 3 moduri prin care să conduci un hotel de succes:

  1.     Calitatea patului și a așternuturilor

Principalul lucru pe care îl caută turiștii atunci când se cazează undeva este calitatea patului. Acest aspect este foarte important deoarece toată lumea vrea să aibă parte de un somn odihnitor și relaxant. O seară liniștită într-un mediu plăcut, pe o saltea calitativă și așternuturi plăcute la atingere este absolut necesară pentru a oferi o ședere memorabilă. Calitatea lenjeriilor de pat, cât și a prosoapelor din cameră trebuie să fie luate în serios. La horecatex.ro găsești lenjerii de pat și prosoape pentru hotel, special create pentru HoReCa, menite să satisfacă chiar și gusturile celor mai pretențioși oaspeți. De asemenea, asigurarea unui control adecvat al temperaturii este crucial pentru confortul celor ce-ți calcă pragul, contribuind la un somn odihnitor și plăcut.

  1.     Amabilitatea personalului

Un alt factor care influențează puternic percepția clienților asupra hotelului tău este felul în care sunt tratați de către personal. De la prima interacțiune pe care o au la telefon sau prin email cu angajații complexului, până la felul în care discută cu personalul de la recepție sau restaurant. Absolut toți angajații ar trebui să fie bine instruiți și să întâmpine fiecare client cu zâmbetul pe buze. Oferă un training special fiecărei categorii de angajați în așa fel încât să-și poată îndeplini fiecare responsabilitățile la un nivel înalt. Aceștia trebuie să răspundă la solicitările clienților cu promptitudine și profesionalism, de fiecare dată. Nu uita că un hotel în care angajații tratează cu atenție și respect fiecare client, va rămâne în memoria acestora și îi va determina să revină și a doua oară.

  1.     Serviciile extra

Pentru a-i atrage pe oaspeți să revină la hotelul tău, gândește-te la oferte de servicii extra pe care le-ai putea oferi pentru a-i face să se simtă special. Aceste servicii pot include preluarea de la aeroport, păstrarea bagajelor până la check-in sau posibilitatea oferirii unui ghid care să prezinte zona și să le ofere anumite informații. De asemenea, un mic dejun bogat și diversificat poate face diferența între un hotel bine văzut și unul mediocru. Reține că personalizarea serviciilor în funcție de preferințele clienților poate fi un alt motiv pentru care să aleagă să revină.

Așadar, dacă te ocupi de managerierea unui hotel, alege să te dedici în gestionarea sa și să oferi servicii de calitate clienților tăi. Oferă-le confort pentru a se putea odihni, asigură-te că sunt tratați cu amabilitate de către personalul hotelului și pune-le la dispoziție servicii extra pentru a-i face să se simtă speciali.

Sursă foto: pexels.com

Lasă un răspuns

Te-ar mai putea interesa...

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.