luni, septembrie 27

Cum sa deschizi un magazin online?

Spread the love

Cum sa deschizi un magazin online?De curand ati decis sa va extindeti afacerea si sa o faceti mai moderna prin crearea unui magazin online: din acest motiv va intrebati cum sa deschideti un magazin online si ati dori sa aveti o mana de ajutor in finalizarea acestei proceduri. Nicio problema, aici sunt gata sa va ofer toate explicatiile necesare pentru deschiderea unui magazin electronic.

Solutiile pe care le am in minte sunt numeroase, deoarece vreau sa recomand platforme cu caracteristici diferite, astfel incat sa il puteti identifica cu usurinta pe cea care se potriveste cel mai bine nevoilor dumneavoastra.

Va asigur ca, chiar daca nu aveti cunostinte deosebit de avansate in domeniul programarii web, veti putea obtine rezultate apreciabile si puteti deschide propriul magazin online cu care sa ajungeti la un numar mare de clienti.

Totusi, ceea ce nu toata lumea stie este ca poate fi folosit si pentru crearea magazinelor online. Datorita unor pluginuri, cum ar fi WooCommerce, este de fapt posibila transformarea WordPress intr-o platforma de comert electronic, usor de utilizat, dar completa, pentru crearea de magazine online profesionale potrivite pentru toate volumele de afaceri. Ma intrebati cum sa exploatez o astfel de solutie?

Ei bine, puteti cumpara un spatiu web si un domeniu si puteti asigura instalarea manuala a WordPress si WooCommerce sau, daca doriti sa va simplificati viata, puteti apela la solutii all-in-one care ofera gazduire, domeniu si o instalare WordPress si WooCommerce scoase din cutie.

Printre solutiile de acest tip, am mentionat Aruba Managed WooCommerce Hosting care include o instalare gata de utilizare a WordPress si WooCommerce, inregistrarea si intretinerea anuala a unui nume de domeniu, spatiu nelimitat pe SSD, o baza de date de 2 GB pe SSD cu suport pentru 200 de conexiuni, trafic pana la 500.000 de vizitatori pe luna, functii automate pentru monitorizare si backup, certificatul SSL DV pentru conexiuni securizate in HTTPS, cutii de e-mailuri nelimitate de 1 GB, domeniu si multe altele.

Shopify

Cu peste 1.000.000 de utilizatori din intreaga lume, Shopify este unul dintre cele mai bune servicii pentru a crea comert electronic profesional fara a avea cunostinte de programare sau design web: pentru a-l utiliza, creati-va contul, selectati o tema din numeroasele disponibile si adaugati produsele la depozitati, utilizand formularele corespunzatoare.

totul vine in cateva clicuri, de pe computer, prin browser sau de pe smartphone-uri si tablete, datorita aplicatiilor Shopify pentru Android si iOS / iPadOS. In plus, sunt oferite gazduire si latime de banda nelimitate si un nume de domeniu shopify.com gratuit, cu optiunea de a achizitiona unul personalizat sau de a utiliza unul existent.

Pentru mai multe informatii accesati https://www.creare-magazinonline.ro/seo-magazine-online-si-optimizare-e-commerce-cu-rezultate-reale/, o pagina pe care cu siguranta veti gasi cele mai importante informatii care sa va ajute sa ajungeti la magazinul online dorit.

Blomming

Un serviciu excelent pentru a deschide un magazin online despre care vreau sa va spun este Blomming. Este o platforma platita care va permite sa creati un magazin online care poate fi integrat intr-un site web extern sau in Facebook, pentru a va vinde produsele.  Pentru a deschide un magazin online prin Blomming, conectat la pagina sa de pornire, faceti clic pe butonul

Deschideti magazinul si inregistrati-va, tastand datele necesare in campurile de text corespunzatoare (Nume utilizator, E-mail si Parola). Apoi puneti bifa in caseta Accept Termeni si conditii si faceti clic pe butonul Deschideti magazinul.

Cum ar trebui sa arate  pagina de produs?

Un client navigheaza prin site-ul dvs. pentru a ateriza pe o pagina de produs. Intentia sa este sa gaseasca ceva interesant si, eventual, sa faca o achizitie. Decizia finala depinde in mare masura de calitatea si cantitatea de informatii pe care le furnizati.

Dar nu inseamna ca ar trebui sa scrieti o descriere de 1000 de cuvinte (puteti salva cuvintele pentru un ghid de utilizare sau chiar pentru o postare pe blog despre produs); obiectivul dvs. este sa afisati toate informatiile relevante cat mai repede posibil, astfel incat acestea sa fie organizate intr-un mod usor de utilizat.

Sunt sigur ca ati vazut cum oamenii aleg produse in supermarketuri (si nu sunteti o exceptie). Ei studiaza cu atentie produsul, culoarea, forma, ambalajul si incearca haine, studiaza materialul etc. Dar nu pot face acest lucru in magazinul dvs. online, asa ca ar trebui sa completati acea lacuna de informatii pentru a oferi o experienta buna utilizatorului.

Utilizati imagini de inalta calitate cu zoom si un selector de culori, acesta din urma este relevant pentru produsele configurabile.

Puteti furniza o scurta descriere pentru scanare rapida si o descriere mai lunga cu detalii tehnice. Depinde de dvs. ce optiuni de formatare si afisare sa utilizati, dar ar trebui sa arate natural pe pagina. Mai mult, va trebui sa lucrati din greu scriind descrieri de produse; trebuie sa fie unice.

Majoritatea magazinelor online arata preturi si nu este de mirare, oamenii prefera sa stie la ce sa se astepte de la tine. Este deosebit de adevarat cand vine vorba de bani, nimanui nu ii place sa-si asume riscuri nefondate cu activele sale castigate din greu.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *