Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

6 secrete pe care le folosește o agenție PPC pentru rezultate mai bune

Campaniile PPC sunt o modalitate excelentă de a obține rezultate mai rapide, în special pentru întreprinderile mici și mijlocii. Integrată cu Google Ads, promovarea PPC oferă oportunități de creștere a afacerii care nu sunt disponibile prin alte metode de Marketing Digital.

Anul 2020 s-a dovedit a fi destul de benefic pentru companiile online din cauza pandemiei COVID-19. Statistic, specialiștii în PPC și agentiile de marketing online au obținut profituri rapide pentru clienții lor, prin derularea de campanii targetate.

În 2021, este timpul să vorbim despre șase secrete pe care le folosește cu succes o agenție PPC profesionistă care oferă servicii de Marketing Online complete:

  • Analizează atent bugetul clientului:

Pentru a derula campanii ppc de calitate, agenția analizează costul mediu pe clic pentru industria respectivă și  îl comparați-l cu cheltuiala actuală a campaniilor clientului său.

Agenția poate utiliza aceste informații ca o estimare a obiectivelor periodice. Stabilirea unor așteptări nerealiste sau prea mari va duce doar la dezamăgire. Când examinezi bugetul de marketing al unei companii, important este determinarea limitei maxime de cheltuieli, indiferent dacă este vorba despre cunoașterea mărcii, generarea de clienți potențiali sau orice altceva.

  • Alege cuvinte cheie cu concurență redusă:

O agenție specializată ppc se concentrează pe un cuvânt cheie unic și mai lung pentru rezultate mai bune. E bine să te asiguri că ești în căutarea unor cuvinte cheie cu volum mediu și concurență redusă în industrie. Instrumente precum Planificatorul de anunțuri ajută la generarea de idei noi atunci când se cercetează fraze cu trafic ridicat sau se formează împreună grupuri de anunțuri cu termeni înrudiți. Poți obține mai multă expunere și clicuri de la potențialii clienți interesați de acele produse / servicii, deoarece există o concurență mai redusă.

  • Setează manual strategia de licitare:

Folosind campaniile PPC, Google permite să setezi limite de licitare pentru anunțuri. Cu această opțiune, poți controla cheltuielile și sumele licitate pe clic (CPC), o modalitate eficientă în campaniile cu buget mic.

În plus, agențiile de publicitate își pot personaliza setările campaniei de licitare. Să presupunem că există anumite zile în care bugetele trebuie să fie mai mici decât altele sau e vorba de anumite momente ale zilei. În acest caz, aceste personalizări vor ajuta la eficientizarea campaniilor.

  • Folosește campanii de remarketing:

O modalitate de a păstra în atenția publicului brandul companiei tale este utilizarea unei campanii de remarketing. Acest demers ajută companiile să-i vizeze pe cei care deja au vizitat site-ul și sunt mai predispuși să cumpere. Pur și simplu se întâmplp acest lucru pentru că sunt mai bine familiarizați cu marca sau serviciul pentru care faci publicitate. Cu această abordare direcționată, poți genera rezultate mai bune la un cost accesibil. Nu ai nevoie de publicitate scumpă pe mai multe platforme, iar agențiile setează exact publicul dorit.

  • Optimizează landing page-urile:

Dacă dorești să maximizezi efectul clicurilor, asigură-te că te ocupi corect de paginile de destinație înainte  de a investi în reclame. Gândește-te la ceea ce ar putea căuta viitorii tăi clienți atunci când este momentul ca aceștia să cumpere și oferă-le  acele cuvinte cheie perfecte, care se potrivesc cel mai bine cu intențiile lor.

  • Grupurile de anunțuri mai mici sunt un obiectiv mai bun:

După testarea campaniilor, este posibil să remarci că grupurile de anunțuri nu sunt toate la fel de eficiente. Acest aspect se poate datora faptului că au prea multe cuvinte cheie sau s-ar putea datora și direcționării irelevante. Direcționarea grupurilor de anunțuri mai mici și mai specifice va ajuta la generarea de clicuri direct pe website, ducând la oportunități de venituri mai mari. Desfășurarea unor campanii mici poate asigura relevanța, concentrându-se pe cuvintele cheie asociate, creând un mod eficient de creștere a traficului și a veniturilor prin promoții limitate în timp.

Concluzii:

Promovarea PPC este un mod excelent de a obține rezultate fără a fi nevoie să cheltui o grămadă de bani pentru publicitate. Pentru a realiza însă campanii ppc sau campanii Google Adwords excelente, cu bugete corecte,  e de preferat să te adresezi specialiștilor. Agentia re7consulting din Bucuresti oferă servicii de marketing online și este specializată în campanii de promovare PPC care vor genera rezultatele dorite de compania ta!

Lasă un răspuns

Te-ar mai putea interesa...

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.