Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

3 Chei către succes în 2022 pentru profesioniștii independenți / freelanceri

Construirea unei cariere de freelancer poate prezenta multe provocări care îi fac pe unii profesioniști să se simtă nesiguri. La urma urmei, ei trebuie să își găsească singuri clienții. De asemenea, ei trebuie să concureze cu alți profesioniști pentru proiecte și să se evidențieze în fața concurenței pentru fiecare proiect pe care vor să îl câștige.

Din fericire, există strategii pe care profesioniștii independenți le pot folosi pentru a găsi clienți și pentru a-și construi un flux de muncă, astfel încât să poată merge mai departe cu încredere și să profite de avantajele acestei alegeri profesionale. 

Astfel că, îți voi prezenta în acest articol 3 chei către succes în 2022 pentru prestatorii de servicii plus un secret care te va ajuta să te diferențiezi de competiție dacă citești până la final! Să începem!

  1. Definește clar expertiza ta în așa fel încât să înțeleagă ușor oricine ceea ce oferi.

Atunci când clienții caută un profesionist pe care să îl angajeze, aceștia doresc un freelancer care are experiență de lucru în industria lor specifică. Deși orice scriitor independent ar putea fi capabil să scrie despre instalații sanitare, de exemplu, unul care a scris pe larg despre acest subiect va avea experiența necesară pentru a produce o lucrare de o calitate superioară și, prin urmare, cineva pe care companiile doresc să îl angajeze pentru campaniile lor de marketing. 

Este important să te nișezi pe domeniul tău. Cineva care este bun la toate, este mediocru în toate, pe când companiile caută un profesionist. Chiar dacă poate tendința este să oferi cât mai multe pentru a prinde cât mai mulți clienți, de fapt cu cât ești mai nișat cu atât te poziționezi în fața lor ca un expert. De asemenea este foarte important pentru clienți să înțeleagă clar cum îi poate ajuta ceea ce oferi, ce rezultate primesc.

  1. Stabilește corect prețurile în funcție de expertiza ta.

O greșeală pe care o fac mulți freelanceri este să se vândă mai ieftin la început, crezând că acest lucru îi va ajuta să își construiască o bază de clienți. În realitate, dorești să-ți stabilești un preț competitiv pe baza calificărilor tale.

Nu uita că oamenii doresc să lucreze cu profesioniști în care pot avea încredere că vor gestiona proiectul cu încredere și cu un nivel ridicat de calificare. Stabilirea unui preț prea mic poate împiedica încrederea potențialilor clienți în competențele tale. 

Pe măsură ce avansezi în cariera de freelancer, nu uita că experiența ta va continua să se îmbunătățească. Prin urmare, dorești să ajustezi tarifele în consecință. Astfel te vei asigura că ești compensat în mod echitabil pentru munca ta.

  1. Construiește o prezență digitală pentru a te promova și a te poziționa ca expert.

În lumea modernă, atât de multe lucruri se fac online. Întreprinderile postează locuri de muncă online, clienții caută profesioniști independenți online, iar oamenii caută diverse servicii pentru problemele lor tot online. Utilizează rețelele sociale pentru a le da de știre oamenilor despre serviciile pe care le oferi. Construiește-ți prezența pe LinkedIn și folosește-o ca pe o oportunitate de a intra în contact cu toată lumea, de la cel mai bun prieten al tău până la fostele conexiuni profesionale.

Diferitele platforme digitale facilitează, de asemenea, crearea unui portofoliu care să demonstreze abilitățile și expertiza ta pentru cei interesați să colaboreze cu liber profesioniști independenți din nișa ta. 

Noua cheie către succes care te diferențiază de competiție este platforma Puapi care oferă o piață de muncă pentru mii de profesioniști independenți care își pot prezenta abilitățile! Puapi este aplicația generatoare de soluții pentru orice tip de problemă din peste 300 de categorii. Ea se adresează atât prestatorilor de servicii cât și oamenilor care caută soluții rapide la diverse probleme.

De exemplu, pe platforma Puapi, prestatorii de servicii pot crea pagini personale care să-i poziționeze ca un expert și le permite clienților să navigheze printre profesioniștii disponibili pentru a-i găsi pe cei cu abilitățile care corespund nevoilor lor. 

Dacă te-ai săturat să pierzi timp la telefon cu planificarea programărilor, încearcă să îți organizezi clienții într-un mod eficient și atractiv pe aplicația Puapi. Doar trimiți link-ul cu profilul tău iar sistemul se ocupă automat de tot!

Mai mult decât atât, aplicația este complet GRATUITĂ, mereu la îndemână și ajută oamenii să se programeze în timp real în funcție de intervalele libere stabilite de tine.

Cultivarea unei rețele puternice poate oferi piste pentru potențiali clienți și oportunități de a-ți lăsa experiența profesională să strălucească. Pe platforma Puapi, poți evidenția experiența și expertiza, cultivând în același timp recenzii care să te ajute să prezinți o față profesională puternică.

Indiferent de domeniul în care activezi, dacă ești marketer, copywriter, programator, make-up artist, mecanic, instalator, croitor sau orice altceva între acestea, aplicația Puapi este pentru tine ajutându-te să te diferențiezi de competiție, să te poziționezi ca un expert și să îți extinzi baza de clienți cu oameni faini pe care nu-i găsești în altă parte.

Lasă un răspuns

Te-ar mai putea interesa...

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.