Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

Servicii SEO profesionale – rolul continutului intr-o strategie de succes

 Orice strategie SEO de succes incepe cu gasirea si mai apoi implementarea de cuvinte cheie relevante pentru paginile website-ului afacerii tale. Alaturi de auditul SEO, acestia sunt primii pasi dintr-o strategie oferita printr-un contract de servicii SEO profesionale.

Dupa implementarea acestor primi pasi, se trece la continut, urmandu-se o zicala cu o vechime de peste 25 de ani – Content is King. Aceasta expresie a aparut ca titlul unui eseu scris in anul 1996 de catre Bill Gates, eseu publicat mai apoi pe website-ul Microsoft.

Iata, asadar, care este rolul continutului intr-o strategie SEO de succes!

 

Ce urmaresc algoritmii motoarelor de cautare?

Google nu mai este atent doar la cuvintele cheie; acestea sunt doar o parte din ecuatie. In ziua de astazi, scopul principal al algoritmului Google (si altor motoare de cautare) este de a pozitiona pe prima pagina din rezultatele cautarii, pe primele pozitii, doar acele pagini si website-uri care ofera valoare utilizatorului (in legatura cu termenul cautat).

Astfel, o pagina care contine de cinci ori un cuvant cheie intr-un total de 100 de cuvinte de text nu prea are sanse sa ocupe o pozitie buna. Acele 100 de cuvinte nu vor contine niciodata valoarea adaugata pe care Google o cauta.

De aici reiese si importanta continutului in strategiile de succes, implicit includerea serviciilor de redactare continut in contractele de servicii SEO profesionale.

 

Un website trebuie sa exceleze la capitolul EEAT

EEAT se refera la experienta (E), expertiza (E), autoritate (A) si incredere (T – trustworthiness). Acestea sunt cele patru valori pe care o platforma online trebuie sa si le consolideze pentru a se bucura de o pozitie cat mai favorabila in rezultatele cautarii.

Desigur, valorile respective nu pot fi cultivate fara o strategie de continut cuprinzatoare in spate. Astfel, in planul de servicii SEO profesionale este mereu inclusa si planificarea continutului – articole de blog, articole informationale, studii de caz, comunicate de presa si multe altele.

Planificarea continutului trebuie sa respecte, in mare, aceleasi bune practici ca si in cazul procesului de optimizare SEO – fara continut duplicat, fara cuvinte cheie similare/identice in pagini diferite.

 

Calitatea este cel mai important aspect

Desi este un algoritm care se hraneste cu un volum imens de informatii, algoritmul Google pretuieste calitatea in defavoarea cantitatii. Acesta este indeajuns de inteligent pentru a observa cand cuvintele cheie au fost folosite necorespunzator sau cand unii administratori de website-uri apeleaza la strategii nu tocmai sanatoase pentru a-si duce platforma in topul rezultatelor cautarii.

 

Prin urmare, iti poti asigura o pozitie buna in rezultate daca, pe langa SEO, pui la punct si implementezi si o strategie de continut. Acest lucru necesita timp, mai ales in cazul in care prezenta ta in mediul online este marcata de un magazin si nu de un blog.

Pe langa gestionarea afacerii, anume vanzarea serviciilor sau produselor, trebuie sa te ocupi si de creare de continut scris. Astfel, ce faci cand nu ai timp?

Raspunsul este simplu – apelezi la servicii SEO profesionale, precum cele oferite de agentie The Markers. Cu peste 10 ani de experienta in online, specialistii The Markers cunosc importanta continutului in mediul online si pot folosi acest lucru pentru a obtine rezultatele dorite!

Lasă un răspuns

Te-ar mai putea interesa...

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.