Cadourile personalizate devin din ce in ce mai populare atat in mediul personal, cat si in cel profesional. Pentru cine sunt obiectele personalizate cadourile perfecte si din ce motive?
- Prieteni si familie
Oferirea de cadouri familiei sau prietenilor este o modalitate excelenta de a le arata cat de mult ii iubim. Personalizarea obiectelor este o modalitate foarte buna de a consolida aceste legaturi puternice: o panza sau o cana sau chiar de ce nu, o sacosa Canvas crem Personalizata cu o fotografie frumoasa de familie, o bijuterie gravata cu initialele sau prenumele. Cadourile personalizate pentru prieteni si familie au multe avantaje.
De ce sa oferiti cadouri?
- Un cadou poate ajuta la dezvoltarea unui sentiment de apartenenta
Oferirea de obiecte personalizate cu logo-ul companiei voastre de exemplu angajatilor este o modalitate excelenta de a incuraja sentimentul de apartenenta. Acestea pot fi obiecte utile la locul de munca sau acasa, sau textile personalizate. Pe langa faptul ca sunt pe placul angajatilor vostri, textilele personalizate va permit sa transmiteti imaginea companiei voastre oriunde si tot timpul.
- Consolidarea relatiilor profesionale
Cadourile personalizate contribuie la evidentierea legaturii personale dintre dumneavoastra si destinatar. Cu aceste cadouri, puteti sarbatori legaturile speciale cu persoanele importante care va ajuta afacerea, fie ca sunt clienti, furnizori sau chiar angajati. Asta fac cadourile personalizate: stabilesc o legatura, o sarbatoresc si o consolideaza in timp.
- Iesiti in evidenta fata de concurenta
Nu sunteti singura companie cu care lucreaza clientul vostru. Cadourile personalizate va diferentiaza de concurenti si va ajuta sa creati o legatura speciala cu acel client. Oferirea unui cadou personalizat este modalitatea perfecta de a deveni partenerul preferat al clientului vostru.
- Stimuleaza vanzarile
Clientii carora le oferiti cadouri personalizate sunt mai predispusi sa cheltuiasca mai mult pe produse si servicii de la compania dumneavoastra decat de la alta. Astfel, vanzarile voastre sunt stimulate.
Cum sa va personalizati cadourile?
Exista multe site-uri pentru a personaliza obiecte online. Fie ca sunteti o persoana fizica sau o companie, puteti personaliza o serie de obiecte cu cateva clicuri, individual sau in cantitate. Puteti personaliza un obiect in mai multe moduri. Totul depinde de mesajul pe care doriti sa il transmiteti.
- Cu o fotografie
Fotografiile sunt cele mai bune suveniruri care exista. Uneori, o fotografie este mai buna decat cuvintele! Un cadou personalizat cu o fotografie este un cadou sentimental in care emotia este cheia.
- Cu text
Puteti scrie un nume, un prenume sau un mesaj, in functie de spatiul disponibil pe suportul selectat. In functie de suport, textul dvs. poate fi imprimat, gravat sau brodat.
- Cu un logo
Pentru a consolida imaginea companiei dvs., puteti personaliza un obiect cu logo-ul dvs. Trebuie doar sa aveti logo-ul dumneavoastra in format vectorial si sa alegeti sa il imprimati intr-o singura culoare sau in patru culori.
Tiparnirea pe obiecte
Aceasta este o tehnica de marcare rapida si ieftina care transfera cerneala prin intermediul unui tampon de silicon pentru a reproduce imaginea de pe obiectul care urmeaza sa fie personalizat. Tiparnirea este cea mai buna tehnica de imprimare pentru obiectele cu suprafete neregulate (rotunde, convexe, curbe). Acesta este motivul pentru care este cea mai utilizata tehnica de pe piata obiectelor promotionale.
Lucruri interesante despre cadourile personalizate
Desi oamenii au facut schimb de cadouri atata timp cat a existat civilizatia, cultura moderna a oferirii de cadouri nu s-a accelerat spre succes comercial pana cand comerciantii cu amanuntul au pus banii de marketing in spatele cadourilor de sezon. Pe masura ce noile traditii de sarbatori s-au instalat la mijlocul secolului al XIX-lea, comerciantii cu amanuntul au imbratisat cu bucurie tendinta si au inceput sa promoveze cadouri de sarbatori. Aceasta perioada a coincis si cu ascensiunea clasei de mijloc americane, care a oferit sprijin economic pentru cheltuielile discretionare ale vacantelor.
Printre comerciantii cu amanuntul, editorii de carti au fost unul dintre cei mai devreme in ceea ce priveste comercializarea cadourilor. Avand in vedere inovatiile tehnice in domeniul publicarii, cartile puteau fi produse in numar mare, iar editorii de carte erau intr-o pozitie unica de a crea versiuni speciale, cu lansare limitata. La inceputul secolului al XIX-lea, editorii de carti au inceput sa comercializeze si sa vanda carti speciale menite sa fie achizitionate ca cadouri. Aceste carti au fost denumite pe buna dreptate „carti de cadouri” si aveau sa devina una dintre primele categorii de produse care a propulsat traditia de cadouri in viteza maxima. In cartea sa „Batalia pentru Craciun”, Stephen Nissenbaum afirma ca cartile constituiau peste jumatate din articolele de inceput comercializate ca so cadouri de Craciun.
Cartile de cadouri timpurii erau impodobite in design si prezentare, ceea ce editorii sperau sa distinga cartile cadou de operele traditionale de fictiune si non-fictiune. Adesea, cartile erau prezentate intr-o manta de praf, includeau ilustratii si prezentau coperti din piele in relief. Avand in vedere succesul cartilor de cadouri de sarbatori, multe edituri au intrat pe piata si categoria a devenit aglomerata de concurenta.