vineri, octombrie 15

3 principii esențiale de eCommerce

Spread the love

Nu ai nevoie de un doctorat în afaceri sau de cine știe ce educație pentru a avea un magazin online de succes. Cu toate astea, există câteva principii care se aplică indiferent de tipul de business. Astăzi vreau să vă prezint câteva dintre ele, cele esențiale pentru a-ți crește afacerea. Ține cont de ele și rezultatele nu vor întârzia să apară.

Afacerea ta nu este unică

Majoritatea comercianților deja au realizat că sunt înconjurați de competiție la tot pasul și întreprind acțiuni pentru a se poziționa cât mai sus în topurile clienților. Totuși încă mai găsim câțiva antreprenori mai naivi, care trăiesc cu senzația că afacerea lor este cumva unică și că o strategie sau o “regulă” de succes nu se aplică și în cazul lor. Dacă te numeri printre ei, te rog să înțelegi că greșești.

Gândirea aceasta este în detrimentul afacerii tale pentru că te împiedică să te educi și să găsești noi metode de a crește. Poate că ai un produs unic, ceea ce este minunat, exploatează-l la maximum, dar afacerea în sine nu este unică. 

Lucrezi în marketing și vânzări

Indiferent ce produse sau servicii comercializezi online, dacă nu reușești să le vinzi nu prea mai ai afacere. Deci, simplist vorbind lucrezi în marketing și vânzări.

Un magazin online de succes necesita o strategie de marketing pe măsură. Produsul reprezintă doar obiectul pe care îl vinzi. Așa că, dacă vrei să vinzi mult și să îți crești profitul, trebuie întâi să investești timp (care este de neprețuit) și desigur și bani, în campanii de marketing. Promovarea este prima condiție pentru a putea vinde produse. Dacă oamenii nu te cunosc, nu au cum să îți facă vânzare.

Nu te baza pe preț pentru a fi numărul unu

Mulți antreprenori sunt tentați să facă așa și ceea ce este cel mai rău este că ei înțeleg ca sunt competitivi pentru că reduc prețurile, trăind chiar cu speranța că această acțiune le va crește afacerea. Nimic mai greșit.

Când concurezi pe bază de preț principalul criteriu pentru care ești ales de clienți este (evident) prețul. Acest lucru poate deveni o problemă atunci când un alt jucător scade prețul mai mult decât tine. Nu ți-ai construit un nume, iar clienții vor fugi la un adversar fără să regrete, pentru că te-au ales doar temporar. Decizia de a alege prețul cel mai mic e luată instant de orice cumpărător.

În plus, nevoia de a tot tăia din prețuri îți scade din profit așa că încearcă să găsești metode prin care să rămâi profitabil. Dacă nu ai reușit prin intermediul propriului magazin online să îți faci un nume și să te promovezi, apelează la o platforma marketplace cum este cea de la eMAG. Este cea mai populara din România și poate fi soluția salvatoare pentru tine, dacă independent nu ai reușit.

Și ca să fii sigur că totul va funcționa perfect și creșterea ta este garantată, îți ofer rețeta succesului completă – price tracker emag. Cu acest soft vei putea fi la curent cu toate datele necesare, actualizate pentru a-ți monitoriza activitatea pe platforma celor de la eMAG și pentru a-ți adapta strategia pentru a fi cât mai profitabilă.

Oferă-ți șansa de a experimenta lucruri noi, permite-ți să înveți de la cei mai înțelepți, promovează-te într-un mod cât mai unic și deosebit, dar nu uita că toate acestea depind de experiența și satisfacția clientului în magazinul tău, deci nu le neglija.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *