In ultimii ani, piata auto second-hand din Germania a devenit extrem de populara pentru cei care cauta o masina fiabila si de calitate la un pret accesibil.
Insa, cumpararea unei masini second-hand poate fi o experienta complicata si plina de provocari, deoarece exista multe aspecte de luat in considerare. In acest articol, vom discuta de ce este important sa verifici masinile second-hand din Germania si care sunt principalele motive pentru care ar trebui sa te asiguri ca masina pe care o alegi este una de incredere.
Germania – piata auto de renume
Germania este cunoscuta pentru industria sa auto puternica, iar acest lucru se reflecta in numarul mare de masini second-hand disponibile pe piata. Cu o varietate larga de marci auto, inclusiv BMW, Mercedes-Benz si Volkswagen, Germania are o reputatie puternica pentru producerea masinilor de inalta calitate si fiabile.
Acest lucru inseamna ca, de multe ori, masinile second-hand din Germania pot fi de incredere si pot oferi un raport calitate-pret excelent.
Verificarea istoricului masinii
Unul dintre motivele principale pentru care ar trebui sa verifici comanda masini second hand Germania. Auto Verificate, cu KM Reali! este pentru a va asigura ca istoricul masinii este cunoscut si nu ascunde nicio surpriza neplacuta.
In Germania, este necesar sa se efectueze o inspectie tehnica anuala (TÜV) pentru toate masinile, astfel incat istoricul lor sa fie documentat si disponibil pentru oricine doreste sa-l verifice. Prin urmare, puteti verifica istoricul masinii si puteti obtine informatii despre accidente, reparatii si alte probleme semnificative.
Verificarea kilometrajului
Un alt motiv important pentru a verifica masinile second-hand din Germania este pentru a va asigura ca kilometrajul este corect si nu a fost modificat. Acest lucru poate fi o problema cu masinile second-hand, in special cele cu kilometrajul ridicat, deoarece proprietarii anteriori pot incerca sa scada kilometrajul pentru a obtine un pret mai mare pentru masina. In Germania, este ilegal sa modificati kilometrajul unei masini, iar acest lucru este strict sanctionat de lege.
Calitatea constructiei
Masinile germane sunt cunoscute pentru calitatea lor de constructie superioara, iar acest lucru se reflecta si in masinile second-hand. Desi o masina second-hand poate avea uzura, masinile germane sunt fabricate pentru a dura si pentru a fi fiabile. Verificarea calitatii constructiei masinii poate fi o modalitate de a va asigura ca ati cumparat o masina de incredere si durabila, care va rezista testului timpului.
Pretul competitiv
Un alt motiv pentru care ar trebui sa verificati masinile second-hand din Germania este pretul competitiv. Desi masinile germane noi pot fi scumpe, cele second-hand sunt disponibile la preturi mult mai accesibile. Acest lucru se datoreaza in parte numarului mare de masini disponibile pe piata, dar si faptului ca masinile germane sunt fabricate pentru a fi fiabile si pentru a dura. Prin urmare, puteti gasi o masina de calitate la un pret accesibil, fara a compromite performanta sau fiabilitatea.
Experienta de conducere
O alta caracteristica importanta a masinilor germane este experienta de conducere de inalta calitate. Aceste masini sunt cunoscute pentru manevrabilitatea lor excelenta, performanta puternica si confortul sporit la volan. Prin verificarea masinilor second-hand din Germania, puteti fi sigur ca achizitionati o masina care ofera o experienta de conducere superioara si o performanta de top.
Cum au aparut masinile?
Prima productie de automobile a fost de Carl Benz in 1888 in Germania si, sub licenta de la Benz, in Franta de Emile Roger. Au existat multi altii, inclusiv constructorii de triciclete Rudolf Egg , Edward Butler si Léon Bollée . Bollée, folosind un motor de 650 cc (40 cu in) de design propriu, i-a permis soferului sau, Jamin, sa atinga o medie de 45 km/h (28 mph) in raliul Paris-Tourville din 1897. Pana in 1900, productia de masa de automobile a inceput in Franta si Statele Unite.
Prima companie formata exclusiv pentru a construi automobile a fost Panhard et Levassor in Franta, care a introdus si primul motor cu patru cilindri. Format in 1889, Panhard a fost urmat rapid de Peugeot doi ani mai tarziu. Pana la inceputul secolului al XX-lea, industria de automobile incepea sa descopere in Europa de Vest, in special in Franta, unde au fost produse 30.204 in 1903, reprezentand 48,8% din productia mondiala de automobile in acel an.
In nordul SUA, mecanicii locali au experimentat cu o mare varietate de prototipuri. In statul Iowa, de exemplu, pana in 1890 Jesse O. Wells conducea o locomotiva alimentata cu abur. Au fost numeroase experimente in vehicule electrice conduse de baterii de stocare. Primii utilizatori au comandat primele masini alimentate pe benzina, inclusiv masini Haynes, Mason si Duesenberg. Fierarii si mecanicii au inceput sa opereze statii de reparatii si benzina.
In Springfield, Massachusetts, fratii Charles si Frank Duryea au fondat Duryea Motor Wagon Company in 1893, devenind prima companie americana de productie de automobile. Compania Autocar , fondata in 1897, a stabilit o serie de inovatii inca in uz si ramane cel mai vechi producator de vehicule cu motor din SUA. Cu toate acestea, Ransom E. Olds si compania sa Olds Motor Vehicle (cunoscuta mai tarziu sub numele de Oldsmobile ) au fost cei care vor domina aceasta epoca odata cu introducerea Oldsmobile Curved Dash .
Linia sa de productie functiona in 1901. Compania Thomas B. Jeffery a dezvoltat al doilea automobil produs in masa din lume, iar in primul sau an au fost construite si vandute 1.500 de Rambler , reprezentand o sesime din toate masinile existente in SUA la acea vreme. In decurs de un an, Cadillac (format din compania Henry Ford ), Winton, iar Ford produceau, de asemenea, mii de masini. In South Bend, Indiana, fratii Studebaker , care au devenit cei mai importanti producatori mondiali de vehicule trase de cai , au facut o tranzitie la automobile electrice in 1902 si la motoare pe benzina in 1904. Ei au continuat sa construiasca vehicule trase de cai pana in 1919.