Tehnologia va permite brandurilor sa castige informatii despre preferintele consumatorilor.
Entropik Tech, cu sediul in Bengaluru, a anuntat lansarea primei tehnologii multi-platforma eye-tracking ce functioneaza atat pe web cat si pe device-uri mobile.
Entropik se autodescrie ca fiind un jucator de top in construirea tehnologiei Emotion AI (Inteligenta Artificiala) avand ca scop intelegerea emotiilor umane prin intermediul expresiilor faciale, privirilor, prin intermediul tonalitatii vocilor si al undelor cerebrale.
Folosind urmarirea prin camere web si mobile, tehnologia de urmarire a ochiului este precisa, agila si usor de folosit, conform unui comunicat de presa Entropik.
Folosind tehnologiile de Inteligenta Artificiala si Invatare Automata, tehnologia eye-tracking mentine o rata de acuratete de peste 96%, sustine compania. Mai mult, este conceputa pentru integrarea la scara de intreprindere, ceea ce va permite brandurilor sa efectueze teste multiple si sa se foloseasca de respondentii din mediul online din 120 de tari.
Tehnologia Entropik va fi disponibila, de asemenea, pentru integrarea externa prin Kituri de Dezvoltare Software web si mobile (SDK), ce permit dezvoltatorilor si companiilor sa evalueze date legate de privire la o scala fara precedent, se mai arata in comunicat.
Datele legate de privire sunt folosite pentru a identifica si analiza pattern-uri de atentie vizuala ale indivizilor atunci cand efectueaza anumite task-uri, si confera brandurilor si agentiilor date importante legate de preferintele si comportamentele consumatorilor.
Intuitive si disponibile intr-un ritm rapid, datele eye-tracking sunt calibrate in numai cateva secunde. Algoritmii avansati Neural Network, bazati pe inteligenta artificiala, capteaza miscarea ochilor in timp real si sincronizeaza datele cu platforma Consumer Insights a Entropik, ce confera un ghid pentru interpretarea datelor eye-tracking si traducerea lor in informatii ce permit luarea de masuri.
Mentinand o rata de acuratete ridicata, tehnologia eye-tracking bazata pe software a celor de la Entropik este mai accesibila si mai putin intensiva din punct de vedere al muncii, decat tehnologia eye-tracking bazata pe hardware, se mai arata in comunicatul de presa.
Cerere tot mai mare
Discutand despre aceasta noua tehnologie, fondatorul si CEO-ul Entropik Tech, Ranjan Kumar, a spus ca “lansarea acestei noi tehnologii ajuta brandurile sa deblocheze potentialul modulelor eye-tracking de ultima generatie si le permite in acelasi timp sa obtina parametri precisi legati de utilizatori si de clienti, ceea ce poate conduce la decizii mai bune de afaceri si la experiente superioare pentru consumatori”.
Conform estimarilor, piata eye-tracking va avea o crestere de la 368 de milioane de dolari in 2020, pana la 1098 de milioane de dolari in 2025, triplandu-se in numai 5 ani.
Exista o cerere din ce in ce mai importanta de tehnologie eye-tracking intr-un numar mare de sectoare actuale, printre care media, cercetare, e-Commerce, educatie tehnologica si multe altele.
Entropik Tech spune ca a ajutat brandurile sa se foloseasca de tehnologiile Emotion pe baza de inteligenta artificiala pentru a oferi experiente superioare clientilor lor. Noua tehnologie eye-tracking este disponibila ca modul SaaS (Software as a Service), la fel ca si tehnologiile existente – de codare faciala si mapare a undelor cerebrale – ale Entropik, a adaugat compania.